نوشته شده توسط : elham
شهرداری ابوظبی از برنامه ریزی ساخت 25 مرکز خرید برای رفاه حال بيشتر مسافران تور دبی  در مناطق مختلف مسکونی پایتخت خبر داد.
به گفته این سازمان تمامی مراکز خرید شامل رستوران ها، کافی شاپ ها، سوپر مارکت و خدمات دولتی می باشند.
منبع:خلیج تایمز

جمع آوری 1/2 میلیون گالن آب باران در امارات عربی متحده  14 04 2013
به گزارش منتشر شده توسط وزارت آب و محیط زیست  به دنبال بارندگی و رگبار بهاری روزهای شنبه و یکشنبه در امارات، 1/2 میلیون گالن آب باران در مخازن امارات عربی متحده جمع گردید.
این گزارش همچنین حاکی از این بود که متوسط بارش باران های سنگین در مناطق کوهستانی داخلی کشور متمرکز بوده است و رگبار در نقاط مختلف ابوظبی، به خصوص Al Shwayyib و Sweihan گزارش شده بود.
در راس الخیمه، بارش در مناطق شمالی Shaam و  Al Beeah و مناطق جنوبی  Al Ghail و Al Aaim گزارش شد.
منبع:خلیج تایمز 
اولین لوکوموتیو امارات عربی متحده سال جاری راه اندازی خواهد شد  14 04 2013
راه آهن اتحاد- توسعه دهنده و اپراتور شبکه راه آهن ملی امارات عربی متحده -  از ورود دو دستگاه اول از هفت لوکوموتیوکه از بندر Mussafah به امارات عربی متحده حمل می شود خبر داد. این دو لوکوموتیو در حالی وارد امارات شدند که  ساخت مرحله اول پروژه راه آهن برای رفاه حال بيشتر مسافران تور دبی  به خوبی در جریان است.
منبع:امارت247


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: اخبار دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پايان دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014 دركيش

 

دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014 كه با حضور26 كشور خارجي از 14 آذر دركيش آغاز شده بود امروز 18 آذر پايان يافت.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014 كه با حضور نمایندگانی از 26 کشور استرالیا، کانادا، آلمان، آمریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، سنگاپور، ژاپن، هنگ کنگ، ترکیه، اتریش، کره جنوبی، امارات و قطر از جمعه 14 آذردر مركز همايش هاي بين المللي کیش آغاز شده بود ظهر امروز سه شنبه 18 آذر به كار خود پايان داد.

در این کنگره  كه برخي از مسافران تور کیش نيز در آن شركت داشتند آخرین و جدید‌ترین موضوعات علمی درهمه جنبه‌ها و تخصص‌های اورولوژی از جمله سرطان‌های دستگاه‌های اداری، اورولوژی اطفال، بی‌اختیاری ادراری،ناتوانی جنسی در مردان و بیماری‌ها و جراحی‌های ترمیمی اورولوژی در زمینه پیوندکلیه در سطح علمی بسیار بالایی توسط برترين پزشكان ومتخصصان دنيا ارائه شد.

همچنين دردوازدهمين كنگره اورولوژي آسيا 180سخنران به ايراد سخن پرداختند كه  ۵۰ سخنران از کشورهای غربی از جمله آمریکا، کانادا وكشورهاي  اروپايي ، ۵۰ سخنران از کشورهای آسیایی و 80 سخنران از جمهوری اسلامی ایران بودند.

همچنين ارسال بیش از 6۰۰ مقاله از سراسر جهان به دبيرخانه  كنگره وپخش جراحی‌های زنده توسط جراحان ایرانی و خارجی از دیگر برنامه‌های این کنگره بود.

این جراحی‌ها شامل جراحی‌های ترمیمی اورولوژی و نیزجراحی‌های مربوط به ناتوانی جنسی بود که به صورت زنده در بیمارستان‌های لبافی‌نژاد و خاتم‌الانبیاء تهران انجام شد و با پخش همزمان در کیش شرکت کنندگان به بحث وتبادل نظر پرداختند.

به گفته مسئولان انجمن آسیایی اورولوژی ، توانمندی‌های جراحان ایرانی، برنامه ریزی‌های علمی کنگره ، سخنرانی‌ها و ارائه موضوعات و برنامه‌های علمی بسیارقوی دردوازدهمين كنگره آسيايي اورولوژي ، دربين کنگره‌های آسیایی بی سابقه بوده است.

همچنين در اين كنگره كه برخي از مسافران تور کیش نيز در آن شركت داشتند علاوه بر اين كه توانمندي‌هاي جراحان اورولوژي داخل كشور به نمايش گذاشته شد، توانمندي‌هاي علمي اورولوژيست‌هاي موفق ايراني خارج از كشور در كشورهاي آمريكا، سوئد، نروژ، انگليس و ايتاليا نيز به نمايش گذاشته شد که مربوط به دکتر دانشمند از آمریکا، دکتر حسینی از سوئد، دکتر زارع از نروژ، دکتر جوان از اتریش، دکتر صدیق و همکارانشان از ایتالیا و دکتر شمس الدینی از قطر بود.

انتقال پرچم كنگره به چين به عنوان ميزبان بعدي واهداي نشان رياست انجمن اورولوژي آسيا به دكتر حسيني از ديگر برنامه هاي دوازدهمين  كنگره آسيايي اورولوژي بود.

در این کنگره برنامه های مشترک علمی با همکاری انجمن اورولوژی آسیا و بزرگترین انجمن های اورولوژی دنیا مانند انجمن اورولوژی اروپا، انجمن اورولوژی آمریکا، انجمن بین المللی اورولوژی، انجمن بین المللی بی اختیاری و انجمن بین المللی اروپایی آندرولوژی برگزار و باعث متمایز شدن این کنگره از کنگره های قبلی شد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پايان دوازدهمین کنگره آسیایی اورولوژی 2014 دركيش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham


«شهر پایدار» هزینه شارژ و یا قبض آب و برق نخواهد داشت 

احتمالاپیشرفته ترین مکان در دبی «شهر پایدار» خواهد بود مکانی که صاحبان ملک در آنجا نیازی به پرداخت هزینه ای بابت هزینه شارژ و یا قبض های هر ماهه آب و برق نخواهند داشت.
نه به این علت که این پروژه 1 میلیارد درهمی از انرژی خورشیدی و یا آب های تصفیه شده بازیافتی استفاده می کند، بلکه به این دلیل که صاحبان ملک می توانند به راحتی الکتریسیته را با بخشی از مالکیت خود در راه تجاری این پروژه به دیوا بفروشند و در نتیجه پول کافی برای صورتحساب های ماهیانه خود داشته باشند. اين كار باعث رونق هرچه بيشتر ورود مسافران تور دبی نيز خواهد شد. 
به گفته Faris Saeed، رییس سازنده الماس به امارات 247، از آنجایی که پانل های خورشیدی در تمامی خانه های این پروژه وجود دارد، صاحبان ملک در این منطقه قادر به تولید برق به اندازه کافی برای فروش به سازمان آب و برق خواهند بود. علاوه بر این آنان با بخشی از مالکیت خود در مرکز تجاری می توانند سودی از سهم خود دریافت نمایند. کار در پروژه «شهر پایدار» درماه جولای با ساخت اولین 100 تا 500 ویلا و خانه آغاز خواهد شد و تا پایان سال 2014 به صاحبان تحویل خواهد گردید. این در حالی است که تکمیل پروژه تا نیمه سال 2015 به طول خواهد انجامید.


:: برچسب‌ها: «شهر پایدار» هزینه شارژ و یا قبض آب و برق نخواهد داشت ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دو رویداد بزرگ گردشگری به میزبانی کیش برگزار می شود


 

تور كيش هتل داريوش

 

همزمان با هشتمین نمایشگاه گردشگری، یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های گردشگری کشور اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با آخرين ماه سال وآماده شدن مردم وطبيعت كشورمان براي تحول ونوشدن، یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های گردشگری کشور از یکم اسفند با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای خانواده‌ها و مسافران تور كيش  درجزيره كيش آغاز می‌شود.

جشن گردشگري كيش با هدف ايجاد جاذبه هاي جديد تفريحي وگردشگري   وبرگزاري برنامه هايي كه تاكنون در حوزه گردشگري كشور اجرا نشده سعي دررونق صنعت گردشگري جزيره كيش و افزايش حضور مسافران تور كيش كشوردارد.

دراين راستا درجشن گردشگري كيش سه کوچه راه ملل، برند و اقوام برای اولین بار درکشور در نوار سیاحتی کیش ايجاد می‌شود تا گردشگران با توجه به سلايق وعلايق خود از مزاياي اين جشن بهره مند شوند.

اجرای تئاترهای خیابانی، تئاترهای عروسکی، نمایش دلقک‌ها، کارناوال برندینگ و جشن اسفندگان از بخش‌های دیگر جشن گردشگری جزيره کیش است كه تا ۸ اسفند ادامه دارد.

همچنين با هدف ايجاد تعامل بين فعالان گردشگري داخلي وخارجي، معرفي جاذبه ها وظرفيت هاي گردشگري جزيره كيش وديگر شهرهاي كشورمان ، ارائه آخرين دستاوردهاي كشورهاي مختلف درصنعت گردشگري ، بهره گيري از تجارب كشورهاي موفق دراين صنعت ، تبادل اطلاعات وبهره گيري از روش هاي نوين وكارآمد درمعرفي پتانسيل ها وراهكارهاي افزايش جذب توريست  مسافران تور كيش ، نمایشگاه بین المللی گردشگری ۵ تا ۸ اسفند به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دو رویداد بزرگ گردشگری به میزبانی کیش برگزار می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گراند خلیج استانبول

این هتل 4 ستاره در بهترین منطقه استانبول و نزدیک میدان تقسیم واقع شده اسنت هتل تا فرودگاه 15 کیلومتر فاصله دارد.هتل گراند خلیج استانبول دارای 177 اتاق و هفت سوئیت است.اتاق های هتل دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه ،حمام مدرن،تلویزیون،تلفن و صندوق امانات است.همچنین برای رفاه حال بيشتر مسافران تور استانبول هتل دارای استخر،حمام ترکی،سونا و جکوزی و زمینهای ورزشی مانند پینگ پونگ ،بیلو سالن زیبایی می باشد. رستوران بین المللی هتل انواع غذاها را سرو میکند

 

هتل گراند خلیج استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند خلیج استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سمینال استانبول

این هتل 4 ستاره تا میدان تقسیم فقط سی متر فاصله دارد بالکن اتاق رو به چشم انداز زیبای پل بوغاز و پانومارو است هتل سمینال استانبول یک استخر سرپوشیده بزرگ دارد.همه اتاقها تزیین شده با مبلمان های چوبی هستند همچنین اتاق های هتل مجهز به اینترنت وای فای،حمام خصوصی و تلویزیون ال سی دی است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را ارئه میدهد.رستورانها ،کافه ها و مغازه ها در خیابان استقلال و نزدیک به هتل هستند.هتل تا مرکز تاریخی استانبول 4 کیلومتر نیز فاصله دارد.مسافران تور استانبول میتوانند از ماساژدرمانی و سالن ورزشی این هتل استفاده کنند.

 

 

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول

 

هتل هاي مشابه در استانبول:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل سمینال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 
 
مراسم گرامیداشت روز دانشجو در پردیس بین الملل شعبه جزیره کیش

 

 

به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع ) ، مراسم با حضور دکتر حسن زاده معاونت محترم آموزشی، کارکنان و دانشجویان 16آذر در سالن اجتماعات دانشگاه برگزارشد.

دراين مراسم با همكاري معاونت فرهنگي واجتماعي سازمان، 430 نفر از دانشجويان دانشگاههاي پرديس بين الملل كيش صنعتي شريف، علمي كاربردي ،پرديس بين الملل كيش دانشگاه تهران ، پيام نور ، ودانشگاه آزاد كيش حضورداشتند.

دانشجویان و مسافران تور کیش دراین مراسم برنامه های متنوع ای از جمله سخنرانی ، مسابقه مشاعره ، مسابقه عکس ، پخش کلیپ های محرم با صدای حامدزمانی/سخنان مقام معظم رهبری ورئیس جمهوردرباره دانشجویان  ، اجرای موسیقی سنتی ، انتخاب دانشجوی نمونه هر کلاس و برپایی بازارچه خیریه اجراکردند.

در پایان با اهدای جوایزی از دانشجویان برتر علمی و نمونه هر رشته و کلاس برنده در برگزاری مسابقات قدردانی شد .  

دكتر رضواني معاون فرهنگي واجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش ضمن تبريك 16 آذر روز دانشجو به همه دانشجويان وپويندگان راه دانش درجزيره كيش از برگزاري اردوهاي تفريحي به هندورابي براي دانشجويان خبرداد.

محمد حسين رجبي دواني كارشناس تاريخ اسلام نيز درباره جايگاه ارزشمند دانشجويان ونقش سازنده آنها دررشد وتوسعه كشور درخصوص تاثير اسلام درتعالي روح علم ورشد دانش جويي دربين جوانان سخنراني كرد.

دراین مراسم به شش دانشجو کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراسم گرامیداشت روز دانشجو در پردیس بین الملل شعبه جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 پیست اسکی سرپوشیده دبی

این پیست اسکی  در سال دو هزار و پنج تاسیس گردید .سومین پیست سرپوشیده  در دنیا می باشد و گنجایش هزار و پانصد نفر را دارد و ارتفاع دامنه این پیست هشتاد و پنج متر است.هوای این پیست سرد و برفی است که همه به ويژه مسافران تور دبی  میتوانند برف بازی و ورزش کنند در داخل این پیست یک پارک برفی داخل سالن که به اندازه ی سی هزار متر مربع است قرار دارد.در این پارک امکاناتی مانند لوازم مجهز اسکی،لباس اسکی،چوبدستی،چوب اسکی،کلاه ایمنی،کفش اسکی ،رستوران و کافه رستوران که انواع غذاهای بین المللی ،ن.شیدنی و فست فود را به مسافران تور دبی ارائه میکنند.همچنین در وسط شیب اسکی پذیرایی وجود دارد.در این پیست آموزش اسکی و اسنو برد وجود دارد.


:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پیست اسکی سرپوشیده دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک مشرف دبی

پارک مشرف یکی از پارک‌های دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی برای مسافران تور دبی است. «پارک مشرف» با وسعت بیش از ۱۲۴ هکتار مساحت، بزرگترین پارک دبی می‌باشد ودر جاده الخوانیج در ۹ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دبی قرار دارد. این پارک کمی خارج از شهر قرار دارد اما به دلیل امکانات و وسعت زیاد آن محبوب خانواده‌ها و مسافران تور دبی می‌باشد. در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند: کُور، کُنار، کِرت، سمر ، گز، سَلَم به وفرت وجود دارد. بازدیدکنندگان با پرداخت ۱۰ درهم می‌توانید با اتومبیل وارد پارک شوند.

 

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی

پارک مشرف دبی

از بخش‌های جالب این پارک می‌توان به خانه‌های مینیاتوری ساخته شده متعلق به ملل مختلف جهان اشاره نمود.

پارک مشرف دبی

 یک ترن نیز گردشگران و مسافران  تور دبی  را بعد از ظهرها دور تا دور پارک می‌گرداند. شتر سواری، اسب سواری و بازی در محوطهٔ ویژه بازی بچه‌ها از دیگر سرگرمی‌های این پارک است. استخرهای شنا نیز ویژه آقایان و بانوان موجود است. دوچرخه و اسکیت سواری ممنوع می‌باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: پارک مشرف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

محله بستکیه در دبی

بَستَکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی دبی و یکی از نقاط دیدنی امارات برای بازديد مسافران  تور دبی است. بنای این محله توسط بستکی‌های مهاجر از شهرستان بستک استان هرمزگان از سال ۱۸۹۰ م به بعد صورت گرفته‌است. «محلهٔ قدیمی بستکیه» در مجاور موزه دبی  در خیابان فهیدی قرار دارد. خانه‌هایی با معماری قدیمی، کوچه‌های باریک و بادگیرهای مرتفع، نشان از نوع زندگی مردم در دبی قدیم دارند. این بادگیرها فقط جنبه تزئینی برای مسافران تور دبی نداشته‌اند. از آنها برای خنک کردن منازل استفاده می‌شده‌است. حکومت دبی اکنون در حال مرمت این محله می‌باشد تا از آن بعنوان یک دهکده توریستی استفاده نماید.وسعت این محله در حدود ۳۸۰۰۰ هزار متر مربع می‌باشد و دارای  ۵۲ خانه مسکونی قدیمی می‌باشد و این خانه‌ها باسبک خاصی ساخته شده اند.

 

 

محله بستکیه در دبی

نمایی از بستکیه

محله بستکیه در دبی

نمایی از بستکیه در شب

محله بستکيه که در طول سالها به يکی از نمادهای امارت دبی تبديل شده، از قديمی ترين محله های آن هم هست. بادگيرهای بلند پنجاه خانه محله بستکيه در کنار خور، امروز يکی از نمادهای گردشگری دبی و معماری ويژه آن، الگويی برای ساير پروژه های بزرگ دبی چون «مدينه جميرا» است.

قسمتی از خانه های بستکیه

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: محله بستکیه در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دهکده غوص در دبی

دهکده غوص یکی از مکان های تاریخی و دیدنی و جاذبهٔ گردشگری برای مسافران تور دبی است که سالیانه تعدادی زیادی از گردشگران از مناطق داخل و خارج امارات از آن دیدن می کنند.

دهکده غوص در سمت مشرق دهکده میراثی ودر نزدیکی دهانهٔ خور در منطقهٔ شندغه واقع شده‌است. در نزدیکی خانه شیخ سعیدآل مکتوم یک آبادی قدیمی قرار دارد که بصورت زنده روش‌ها و فرهنگ زندگی مردمان قدیم در امارات را به تصویر می‌کشد. مردمانی که با ماهیگیری و یا از راه غواصی و استخراج مروارید از اعماق آب دریا امرار معاش می‌کرده‌اند. افراد حاضر در این آبادی مانند یک کتاب مصور، زندگی مردم این خطه را در دوران نه چندان دور را در معرض تماشای مسافران تور دبی قرار می‌دهند. حکومت دبی در حال توسعه این آبادی بعنوان یک منطقهٔ فرهنگی وتاریخی می‌باشد.

در کنار این آبادی و در کنار خور دبی تعدای فروشگاه عرضه کننده صنایع دستی و تعدادی کافی تریا نیز قرار دارند. بازدید از این آبادی تاریخی و قدم زدن در کنار خور دبی و صرف چای یا قهوه در این مکان را به علاقه مندان به سنت‌های قدیم دبی توصیه می‌شود.

 

دهکده غوص در دبی

 

دهکده غوص 

دهکده غوص در دبی

دهکده غوص

سایر ديدنيهاي دبی:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دهکده غوص در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جشن بزرگ عیدسعید غدیرخم در استانبول برگزار شد

 تور استانبول هتل دیاموند سیتی

به مناسبت فرا رسیدن عید کمال دین، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیرالمؤمنین (علیه السلام) ، مراسم جشن باشکوهي با حضور بیش از 500 نفراز هموطنان مقيم استانبول  و مسافران تور استانبول ، شيعيان استانبول ، همکاران سرکنسولگری ،دانشجویان ،مسئولین و کارکنان نهادهای دولتی مستقر در این شهر به همراه خانواده هایشان در سالن اجتماعات مرکز آموزشهای عمومی شهرداری استانبول برگزار گردید. در اين مراسم ،پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، آقای مرتضایی فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول به تشریح جایگاه و منزلت عید سعید غدیرخم از دیدگاه رسول اکرم (ص) و احادیت و روایات پرداخت و همچنین حجت الاسلام فریدعصر امام جماعت مسجد ایرانیان والده خان این روز را یکی از مهمترین روزهای تاریخ اسلام و اصلی ترین عید مسلمانان شمرد. اجرای سرود از سوی دانش آموزان مجتمع آموزشی فجر ایرانیان استانبول در مدح امیرالمؤمنین (علیه السلام)، مولودی خوانی و قرائت اشعار در وصف حضرت علی (ع) ، اجرای برنامه ها و مسابقات شاد توسط آقای شهرام لاسمی در نقش قلقلی و گروه وی ، اجرای نوازندگی و خوانندگی دلنشین از سوی گروه موسیقی سنتی هم آوا و اهداء جوایزی به برندگان از جمله برنامه های ویژه این مراسم بودند. در پايان مراسم مذکور از حضار پذيرائي به عمل آمد .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جشن بزرگ عیدسعید غدیرخم در استانبول برگزار شد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل بیربی استانبول

هتل بیربی استانبول

هتل 3 ستاره بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی بنا شده است. این هتل در مجموع از 32 اتاق و 70 تختخواب تشکیل شده است. در 15 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. میدان تقسیم استانبول 4 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. فاصله اماکن تاریخی کاخ توپکاپی 15 دقیقه، موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه، مسجد سلطان احمد 13 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل بیربی استانبول:

پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام و...

 

 


هتل بیربی استانبول


 

رستوران هتل بیربی استانبول


 

لابی هتل بیربی استانبول


 

هتل بیربی استانبول


 

اتاق هتل بیربی استانبول

 

سایر هتل های استانبول:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بیربی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیدار سرکنسول ایران و شهردار منطقه مال تپه استانبول

 

علی قلیچ " شهردار شهرداری منطقه مال تپه استانبول روز پنجشنبه 8 آبانماه 93  با  ˈمحسن مرتضایی فرˈسرکنسول ایران در استانبول دیدار کرد. در این دیدار ،راهکارهای  توسعه و تقویت همکاری ها و امضاء پروتکل خواهرخواندگی بین شهرداری مال تپه استانبول با شهرداری شهرستان نور در استان مازندران با اهتمام سرکنسولگری  بررسی شد.

مرتضایی فر در این دیدار، اراده جدی مقامات دو کشور به توسعه همه جانبه مناسبات را پشتوانه قوی در همه زمینه ها از جمله همکاری های مشترک ارتقا كيفي تور استانبول و بالعكس شهرداری های دو کشور شمرد و همکاریهای نزدیکتر سرکنسولگری و شهرداری مال تپه استانبول را برای تحقق زمینه های توسعه همکاریهای همه جانبه  شهرداریهای منطقه مال تپه استانبول و شهرستان نور در استان مازندران ضروری توضیف کرد.

مرتضایی فر همچنین مرزهای دو کشور را مرزهای صلح و دوستی و پیوند مردم دو کشور را عمیق و ریشه دار خواند و اقدام شهرداری مال تپه به معرفی بانو و مادر ایرانی خانم سامره علی نژاد به عنوان مادر سال و اهداء جایزه فرهنگی مادر سال را به ایشان اقدامی منحصربفرد  شمرد و ضمن استقبال از  درخواست شهرداری مال تپه مبنی بر خواهرخواندگی با شهرداری شهرستان نور ، برای تحقق اهداف و برنامه و امضاء نهائی پروتکل خواهرخواندگی  قول همکاری داد.

علی قلیچ شهردار منطقه مال تپه  با اشاره به قرابت قابل توجه و تاریخی دو کشور  ، وجود اعتقادات و مشترکات فرهنگی و تاریخی و حضور در یک جغرافیای مشترک ، اهمیت تقویت مناسبات دو کشور و ارائه پیام واحد به غرب  را برخی از انگیزهای شهرداری  در انتخاب این بانوی ایرانی به عنوان "مادر سال"شمرد و گفت : با معرفی پروژه خواهرخواندگی درصدد هستیم از تمدن و میراث فرهنگی هزارساله ایران چیزهای بسیاری بیاموزیم.

بررسی راهکارهای توسعه همکاری های مشترک سرکنسولگری ایران با شهرداری مال تپه استانبول ، اعلام آمادگی سرکنسول برای نهائی شدن موضوع خواهرخواندگی ،پیشنهاد شهردار مال تپه به برگزاری هفته فرهنگی ایران و آمادگی برای  دریافت پیشنهادات سرکنسولگری در برگزاری نشستها و  جشنواره های فرهنگی –هنری  و نیز پیشنهاد سرکنسول در برگزاری جشنواره غذای ایرانی با همکاری شهرداری مال تپه  برخی دیگر از مباحث طرح شده در این دیدار بود.

خانم سامره علی نژاد اهل شهرستان نور استان مازندران که قاتل فرزندش را در پای چوبه دار بخشید ، از سوی شهرداری مال تپه استانبول به عنوان مادر سال معرفی و لوح تقدید اهداء نمود.در همین راستا ،شهرداری مال تپه پروژه خواهرخواندگی را با شهرداری شهرستان نور معرفی نمود. 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدار سرکنسول ایران و شهردار منطقه مال تپه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول

هتل 3 ستاره آستین استانبول روبروی دریای مرمره و در مرکز شهر استانبول برای اقامت مسافران تور استانبول بنا شده است.فاصله این هتل تا مسجد سوفیا کمتر از 10 دقیقه می باشد و همچنین در فاصله 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است. هتل آستین در منطقه سلطان احمد واقع شده و 2 کیلومتر با باشگاه سوارکاری فاصله دارد. صبحانه هتل به صورت بوفه می باشد.

 

امکانات هتل آستین استانبول:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، گاوصندوق، فکس و کپی، انبار بار و چمدان، بار، گرمایش، تهویه، خانه داری، خشکشویی، اتوکشی، کرایه ماشین،اینترنت، صرافی و...

 

 

 

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول


 

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول


 

هتل آستین استانبول

رستوران هتل آستین استانبول


 

هتل آستین استانبول

اتاق هتل آستین استانبول


 

هتل آستین استانبول

اتاق هتل آستین استانبول


 

هتل آستین استانبول

اتاق هتل آستین استانبول

ساير هتلهاي استانبول:



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستین استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

دیدار با جمعی از اعضای انجمن روزنامه نگاران اقتصادی و سرمایه گذاران استانبول

 تور ترکیه هتل دیاموند سیتی استانبول

جناب آقای مرتضایی فر سرکنسول ج .ا.ایران در استانبول چهارشنبه 26 شهریور 1393 در یک صبحانه کاری در محل سرکنسولگری میزبان جمعی از اعضاء انجمن روزنامه نگاران اقتصادی وکارآفرینان استانبول، جمعی از تجار ترک سرمایه گذار در ایران و مسافران تور استانبول بود. در این دیدار که با هماهنگی و حضور هیئت مدیره انجمن صنعتگران و تجار ایرانی مقیم استانبول برگزار شد سرکنسول کشورمان ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی ازفرصت پیش آمده و اشاره به توسعه روزافزون مناسبات تجاری بین دو کشور، بر وجودظرفیتهای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف به ویژه صنعت گردشگری در کشورمان تاکید کرد و ازاعضاء حاضر درجلسه خواست تا از فرصتهای ایجاد شده و تسهیلات موجود دردولت تدبیر و امید استفاده نمایند.

   مرتضایی فر در ادامه سخنان خود بر اراده مسئولان عالی رتبه دو کشور در دستیابی به حجم تجاری 35 میلیارد دلار تا سال 2015 اشاره کرد و گفت ظرفیتهای متقابل نشان میدهد که دستیابی به چنین هدفی دور از انتظار نیست و وجود بسترها و پروژه های مناسب در کشورمان آماده پذیرش سرمایه گذاران خارجی به ویژه سرمایه گذاران کشور دوست و برادر ترکیه میباشد . سرکنسول کشورمان در ادامه افزود : سیاستهای اقتصادی دولت تدبیر و امید در راستای حمایت ویژه از بخش خصوصی است و دولت تلاش میکند که بسترهای مناسب را جهت  فعالیت هر چه بیشتر بخشهای خصوصی فراهم نموده  و خود نظارت فعالیتها را بر عهده داشته باشد ، لذا وجود چنین دیدگاهی فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران و کارآفرینان ترک جهت شرکت و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف در ایران بوده و سازمان حمایت از سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی کشورمان نیز از سرمایه گذاران  خارجی به ویژه براداران ترک استقبال کرده و حمایتهای لازم را انجام میدهد .در ادامه جلسه ، جلال توپراک عضو انجمن روزنامه نگاران ترکیه و رئیس بخش اقتصادی انجمن به ریاست از هیئت حاضر ضمن ابراز خرسندی ازحضور در محل سرکنسولگری به تاریخ دیرینه همسایگی دو کشور اشاره نموده و افزود:" توسعه روابط اقتصادی دلخواه نیازمند ایجاد فضا و بسترهای مناسب اقتصادی است که این مهم نیز بایستی توسط مسئولین عالی رتبه اقتصادی دو کشور فراهم گردد" . در ادامه دیدار، تعدادی از روسای هیئت مدیره شرکتها و هولدینگ های حاضر نیز نقطه نظرات خود را ارائه نموده و به فرصتها و مشکلات سرمایه گذاران خارجی در کشورمان پرداختند که در پایان سرکنسول کشورمان ضمن ارائه توضیحات لازم  و پاسخگویی به سوالات مطرح شده ، بر حمایت همه جانبه سرکنسولگری از ورود سرمایه گذاران ترک به کشورمان تاکید کرد و افزود بخش اقتصادی این مجموعه آماده ارائه همه گونه خدمات مورد نیاز برای سرمایه گذاران ترک میباشد .



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدار با جمعی از اعضای انجمن روزنامه نگاران اقتصادی و سرمایه گذاران استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند

 
جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند
 
 
نمایشگاه گردشگری ازمیر که باعث گردهمایی آژانس های سیاحتی مختلف از داخل و خارج در این شهر شده و فرصتهای بی نظیری را برای گردشگران فراهم می آورد، صحنه فعالیتهای بسیار زیبا و جالب توجه می باشد

جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند.

نمایشگاه گردشگری ازمیر که باعث گردهمایی آژانس های سیاحتی مختلف از داخل و خارج در این شهر شده و فرصتهای بی نظیری را برای گردشگران فراهم می آورد، صحنه فعالیتهای بسیار زیبا و جالب توجه می باشد.

در سایه نمایشگاه توریسم ازمیر، علاقمندان تور ترکیه فرصت پیدا می کنند تا با زیباییهای طبیعی و فرهنگی ترکیه بیشتر آشنا شوند.

در این نمایشگاه که به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت، زیباییهای ترکیه برای مسافران تور استانبول به نمایش گذارده می شود.

استقبال علاقمندان گردش و تعطیل از این نمایشگاه بسیار بالا می باشد.

از این نمایشگاه که با شرکت ۹۰۰ شرکت سیاحتی از ۲۹ کشور جهان ترتیب می یابد، ۳۰ هزار تن بازدید کردند.



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جهانگردان داخلی و خارجی در ازمیر ترکیه گردهم آمدند ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

کشتی یونایی کیش

 کشتی یونانی کیش در غرب جزیره و در نزدیکی مجتمع غروب کیش یک کشتی قدیمی عظیم الجثه بر سواحل نیلگون کیش جا خوش کرده است که به کشتی یونانی معروف است .کشتی یونانی از نظر تاریخی قدمت و اهمیت چندانی ندارد.

 kish-tour-with-kishnets-ir.gif


اين كشتي در سال 1322 شمسي توسط شركت ويليام هاميلتون به  وزن  7061 تن و به طول 136 متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در  روز  4/ 5/ 1345 به هنگام بازگشت ازسفر دریایی خود ايران،  به كشور يونان در عرض جغرافيايي 26 و 20 درجه شمالي و 
sطول جغرافيايي 53 و 54 درجه شرقي به گل نشست و هشتاد روز تلاش اورينوكو، يدككش هلندي براي بيرون كشيدن اين كشتي به ثمري نرسيد. تلاش هاي ناموفق زيادي براي بيرون كشيدن آن انجام شد و به ناچار سرنشينان كشتي مجبور به ترك آن شدند، چرا كه عمليات بيرون كشيدن كشتي از نظر اقتصادي مقرون به صرفه نبود. اطلاعات بدست آمده از شركت بيمه لويدز لندن نشان دهنده اين است كه اين كشتي در زمان به گل نشست متعلق به كشور يونان و بنام كولااف بوده است .ظاهرا مه آلود بودن هوا و نبوده فانوس دریایی در سواحل جزیره موجب بر خورد کشتی به ساحل شده است . اين كشتي در ابتدا "شيپور امپراتور" سپس "ناتوراليست" و در سال هاي بين 1338 تا يكسال قبل از توقف، در مالكيت خطوط كشتيراني ايران با نام های  "سيروس فارس" ، "همدان" در تردد بوده است. بومیان جزیره می گویند که یونانی ها هنگام ترک جزیره کشتی را به آتش کشیده اند با توجه به این که هیچ عنصر غیر فولادی در بدنه و عرشه کشتی باقی نمانده است . گمان نمی رود این اظهار نادرست بوده باشد.


اما آن چه که به توریستی بودن  و جذابيت آن برای مسافران تورلحظه آخری کیش افزوده موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند

ساير ديدنيهاي كيش:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

پارک دلفینهای کیش

 

پارک دلفینهای کیش

مجموعه تفريحي پارك دلفين با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن  برای بازديد مسافران تورلحظه آخری کیش نگهداري مي‌شوند و بازديدكنندگان مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند.

فضاي سبز پارك دلفين  شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

بازديدكنندگان در مجموعه توسط اتوبوس قطاري به پارك پرندگان و سپس به دلفيناريوم هدايت مي‌شوند
آدرس: جزيره کيش، پارك دلفين
تلفن:۴۴۴۵۲۳۷   0764
فاكس:۴۴۴۵۲۳۰ 0764

ساعات كار: همه روزه از ۱۸ الي ۲۰:۳۰

 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

پارك دلفين های كيش


 

پارك دلفين هاي كيش

 

سایر ديدنيهاي كيش:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک دلفینهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل تریدرز دبی

هتل زیبا ی 4 ستاره تریدرز در بهترین منطقه تجاری و اقتصادی دیره دبی واقع شده است.هتل دارای دویست و پنجاه اتاق مجز به امکانات لوکس و با طراحی زیبا می باشد .همچنین امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاه،خدمات عالی هتل ،ورزشگاه مدرن و پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را در یک محیطی زیبا به میهمانان ارائه می دهد.


 

هتل شرایتون دیره دبی

هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید دبی برای اقامت مسافران تور دبی قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

ساير هتل هاي 5 ستاره دبی :

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تریدرز دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

مسافران تور ترکیه خوب است بدانند که ترکیه چهار منطقه آب و هوایی متفاوت دارد که عبارت است از آب و هوای مدیترانه ای در قسمت سواحل جنوب و غوب ترکیه , آب و هوای سرد و کوهستانی در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که دارای زمستانی طولانی و هوایی بسیار سرد است , آب و هوای تقریبا خشک در قسمت فلات آناتولی و در نهایت سواحل دریای سیاه که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب در فصل زمستان و در فصل تابستان دارای آب و هوای گرم می باشد. بهترین زمان برای سفر به ترکیه فصل بهار و پاییز می باشد که هوا نه خیلی سرد و نه خیلی گرم می باشد. در ماه های سرد سال مثل دی و بهمن اختلاف دما بین سواحل جنوبی و غربی و سواحل دریای سیاه دیده می شود. در قسمت شمال شرقی و شرق ترکیه که آب و هوای کوهستانی دارد بارندگی بسیار زیاد و به صورت منظم است. گرمترین قسمت ترکیه آناتولی است که بارندگی آن نصف نواحی ساحلی می باشد.

آب و هوای استانبول ترکیه

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

استانبول دارای تابستانی گرم و مرطوب و زمستانی بسیار سرد و برفی با بارندگی زیاد و رطوبت بالا می باشد. به طور میانگین سالانه 870 میلی متر بارندگی دارد. دمای هوا در ماه های سرد زمستانی آن بین 7 تا 9 درجه سانتی گراد می باشد و بارش برف هفته ای یکبار امری طبیعی است اما بارش های سنگین آن در ماه دسامبر و مارس اتفاق می افتد. گرمترین زمان در شهر استانبول ماه جولای و سردترین آن ماه ژانویه است. در فصل تابستان با وجود بارندگی هوای خشکی دارد و دمای هوا در روز حدود 28 درجه است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند خوب است بدانند که این شهر بادخیز است و سرعت باد هفده کیلومتر در ساعت است.

تور ترکیه آب و هوای زمستانی استانبول

 

 

 

 

 

در اینجا برای مسافران تور ترکیه برخی از مهمترین تعطیلات و جشن های کشور ترکیه را ذکر می کنیم:

29 اکتبر از تعطیلات رسمی ترکیه است که سالروز جمهوریت  این کشور می باشد. 23 آوریل که اولین مجلس جمهوری ترکیه در سال 1920 شکل گرفت و این روز مصادف با جشن کودکان شد , 23 آوریل را روز ملی حاکمیت ملی ترکیه و روز کودکان نام گذاری کردند. در این روز که از دیگر تعطیلات رسمی این کشور می باشد , کودکان روی کرسی های حکومتی منشینند و تصمیماتی را به صورت نمادین برای کشور می گیرند.

تور ترکیه 23 آوریل روز جشن کودکان و حاکمیت ملی ترکیه

10 نوامبر نیز سالروز تولد آتاترک می باشد که مردم ترکیه این روز را جشن میگیرند. آتاترک بنیانگذار دولت ترکیه بود که در امور نظامی استعداد فوق العاده ای داشت. جالب است بدانید که او در جنگ چناق قلعه در سال 1914 در مقابل نیروهای دریایی بریتانیای کبیر فرانسه با سپاهی کوچک ایستادگی کرد و نیز با شعار (نمی توانید از چناق قلعه بگذرید) از تصرف شهر استانبول ترکیهتوسط آن ها جلوگیری کرد.

تور ترکیه 10 نوامبر سالروز تولد آتاترک



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیه است که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کی یی ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول

 

 تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

رستوران سان ست گریل ترکیه از بهترین رستوران های شهر توریستی استانبول می باشد که در نزدیکی رستوران اولوس 29 و بر روی یک تپه قرار دارد. از نام رستوران کاملا پیداست که اکثر غذاهای آن گریل شده است. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به غذاهای گریل شده هستند می توانند در این رستوران غذای دلخواه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند. علاوه بر این در این رستوران انواع غذاهای ترکی , بین المللی و حتی غذاهای ژاپنی سرو می شود و این نشان از متنوع بودن منوی غذایی آن دارد. رستوران سان ست گریل ترکیهاستانبول به دلیل داشتن منوی غذایی متنوع و منظره فوق العاده زیبا بهد از رستوران اولوس 29 استانبول در رتبه دوم بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. به مسافران تور ترکیه که غذای گریل شده دوست دارند پیشنهاد می کنیم که به رستوران سان ست شهر استانبول بروند و از غذاهی متنوع و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران سان ست گریل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سان ست گریل ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور ترکیه می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

رستوران اولوس 29 استانبول از بهترین رستوران های ترکیه می باشد. چون منظره فوق العاده ای از تنگه بسفر , دکوراسیون مدرن و بی نظیری دارد و پلی که روی آن می باشد زیبایی آن را دوچندان کرده است. اگر مسافران تور ترکیه می خواهند در رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده لحظاتی خوب و آرامی را سپری کنند و غذاهای لذیذ و متنوعی را نوش جان کنند حتما به رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول که در زمره بهترین رستوران ها قرار دارد بروند. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شما می توانید انواع غذاهای ترکی , بین المللی و غذاهای دریایی را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول

 

تور ترکیه رستوران اولوس 29 استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران اولوس 29 ترکیه استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

 

 

 


تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول ترکیهاز سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول ترکیه, سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول ترکیهتکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیهاین است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبول ترکیهدر طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

 

 

 

 

ساحل نان استاپ استانبول

 

تور ترکیه ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول ترکیهاز سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس , جت اسکی , قایق سواری با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیهبرنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

ساحل ترو بلو ترکیه استانبول

 تورترکیه ساحل ترو بلو استانبول

ساحل ترو بلو یکی از تفریحات لذت بخش استانبول ترکیه است که شما در این ساحل نمایی بسیار زیبا و چشم گیری از دریای مدیترانه را می توانید نظاره کنید. مسافران تور ترکیه می توانند جزایر و قایق ها را از مارینا (marina) تماشا کنند. دیدن غروب خورشید در این ساحل بسیار زیبا و آرامش بخش است پس لذت دیدن این لحظه را از دست ندهید. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه ساحل شنی بسیار زیبایی است که دارای رستوران بی نظیر با منوی غذایی متنوع است که مسافران تور ترکیه می توانند غذای خود را با شنیدن موسیقی که به صورت زنده اجرا می شود نوش جان کنند و از سفر خود به استانبول و خوردن غذا در رستوران ساحل ترو بلو که چشم انداز فوق العاده ای هم دارد لذت ببرند. علاوه بر این در این ساحل استخر و در وسط آن یک باغ محلی زیبا وجود دارد که محل مناسبی برای استراحت گردشگران می باشد. در این باغ محلی نوشیدنی های متنوع و پیش غذا های خوش مزه ای سرو می شود که استراحت گردشگران را تکمیل می کند. ساحل ترو بلو استانبول ترکیه از محبوب ترین ساحل های استانبول است که در فصل تابستان برنامه های زنده و متنوعی در آنجا برگزار می شود. به مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند پیشنهاد می کنم که دیدن از ساحل ترو بلو و غذاهای رستوران آن و همچنین نوشیدنی های باغ محلی آن را از دست ندهند.

تور ترکیه باغ محلی ساحل ترو بلو استانبول

تور ترکیه استخر ساحل ترو بلو استانبول

 

 

 

 


تور ترکیه ساحل بروس استانبول

ساحل بروس استانبول ترکیهاز سواحل معروف اینشهر توریستی است که در امتداد دریای سیاه واقع رشده است. زیبایی ها و آرامش این ساحل فوق العاده می باشد به طوریکه احساس می کنید با مرکز شهر و شلوغی های آن بسیار فاصله دارید. این ساحل چشم انداز بی نظیری از دریای سیاه را مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد , ورزش های آبی متنوع و هیجان انگیز ساحل بروس استانبول ترکیه, سایبان های ساحلی و دیگر تفریحات این ساحل از ویژگی های آن به شمار می رود.  مسافران تور ترکیه می توانند با سفر خود به شهر توریستی استانبول و رفتن به ساحل بروس از امکانات آن استفاده کنند و لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند. چون قطعا شما با دیدن منظره زیبای این ساحل , مهمانی های ساحلی که برگزار میشود , ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی و چرت زدن در زیر سایبان های آن , هرگز متوجه گذر زمان نمی شوید. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر به شهر استانبول سفر کردید لذت بردن از آرامش ساحل بروس آن را از دست ندهید.

تور ترکیه ساحل بروس استانبول

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل دالیا استانبول

ساحل دالیا استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر است که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. مسافران تور ترکیه که قصد سفر به استانبول را دارند و فقط به دنبال آرامش در این سفر هستند حتما به ساحل دالیا بروند. چون این ساحل مخصوص همین افراد است که آرامش بی نظیر و فوق العاده ای را تجربه کنند. علاوه بر این خوب است بدانید که ساحل دالیا استانبول به اندازه ای بزرگ است که شما گردشگران عزیز می توانید به ورزش ها و تفریحات ساحلی هم بپردازید اما شک نکنید که آرامش این ساحل همچنان برقرار است. در ساحل دالیا منطقه ای برای قایق سواری با قایق های پارویی وجود دارد که علاقه مندان می توانند از قایق سواری در این منطقه لذت ببرند. علاوه بر این کسانی که هیجان را دوست دارند می توانند به موج سواری در دریا بپردازند و لذت خود را از سفر به استانبول ترکیهتکمیل کنند. از دیگر ویژگی های ساحل دالیا استانبول ترکیهاین است که در این منطقه غذاها و نوشیدنی های محلی خوش مزه ای مثل پنیر فتا و عسل سرو می شود. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که برای تکمیل لذت سفر خود به استانبول ترکیه , غذاهای دریایی ساحل دالیا استانبول را از دست ندهند که بی حد و اندازه خوش مزه و لذیذ و دلچسب است.

 

 

 

 

 

 

 

تور ترکیه ساحل گلدن استانبول

ساحل گلدن استانبول ترکیه از سواحل زیبای این شهر توریستی است که در نزدیکی دریای سیاه و دریای مرمره قرار دارد. در این ساحل تفریحات متنوعی مثل قایق سواری با قایق های پدالی , والیبال ساحلی , گلف و بازی صخره نوردی و...وجود دارد. از امکانات این ساحل رستوران غذاهای بین المللی و غذاهای خوش مزه دریایی است که پیشنهاد میکنم غذای این رستوران ها را حتما تجربه کنید تا مزه یک غذای لذیذ و بی نظیر را بچشید. اما علاقه مندان به فست فود نگران نباشند چون در این ساحل فست فود هم وجود دارد و می توانند بین این رستوران ها و فست فود یکی را انتخاب کنند. مسافران تور ترکیه اگر قصد اقامت در ساحل گلدن استانبول را دارند لازم است بدانند که در این ساحل هم یک هتل لوکس و مجلل و هم 26 خانه لیلاقی زیبا در ساحل و در نزدیکی دریا وجود دارد که با شنیدن صدای موج های آرام دریا می توانید شبی آرام و به یاد ماندنی را سپری و تجربه کنید. مسافران تور ترکیه که علاقه مند به شنای آخر شب هستند بدانند که ساحل گلدن استانبول از ساعت 8 شب به بعد باز است تا شما بتوانید از شنای آخر شب خود لذت ببرید. ورودی ساحل گلدن استانبول ترکیهدر طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره می باشد.

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

تور ترکیه هتل ساحل گلدن استانبول

 

 

 

 

 

ساحل نان استاپ استانبول

 

تور ترکیه ساحل نان استاپ استانبول

ساحل نان استاپ استانبول ترکیهاز سواحل فوق العاده و از بهترین سواحل این شهر توریستی است. همانطور که از نام آن پیداست در ساحل نان استاپ فعالیت های ورزشی و تفریحی به صورت نان استاپ و بدون توقف ادامه دارد. این ساحل مخصوص افراد پر انرژی است که می خواهند انرژی خود را تخلیه کنند. مسافران پر انرژی تور ترکیه که نمیدانند چگونه این انرژی را تخلیه کنند اگر به ساحل نان استاپ استانبول بروند با ورزش های نان استاپ این ساحل مثل والیبال ساحلی , تنیس , جت اسکی , قایق سواری با قایق های پدالی و... می توانند تمام انرژی خود را خالی کنند و از این تفریح سالم نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این در ساحل نان استاپ استانبول ترکیهبرنامه هایی مثل مهمانی های ساحلی و کنسرت زنده و... برگزار می شود. این ساحل دارای یک رستوران بی نظیر با تراس ساحلی ای که چشم انداز بسیار زیبا و فوق العاده ای دارد نیز می باشد. به مسافران تور ترکیه پیشنهاد می کنم که اگر می خواهند به استانبول سفر کنند به هیچ وجه لذت تفریحات نان استاپ و فوق العاده پر هیجان ساحل نان استاپ این شهر را از دست ندهند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: سواحل ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

تور کیش پرواز با جایروکوپتر

پروازهای تفریحی کیش از هیجان انگیزترین و لذت بخش تر ین تفریحات این جزیره زیبا می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به تفریحات هیجانی هستند پروازهای تفریحی کیش را از دست ندهند.پرواز با گلایدر , کایت موتور دار و جایروکوپتر بر فراز آسمان آبی آبهای نیلگون خلیج فارس این امکان را برای علاقه مندان به پروازهای هیجان انگیز فراهم می آورد که زیبایی ها و جذابیت های جزیره زیبای کیش را در حین پرواز و از آسمان نظاره کنند. فرودگاه بین المللی جزیره کیش دارای یک باند گلایدر 1500 در 300 متر است که پرواز کردن را برای گردشگران که علاقه مند به هیجان پرواز هستند را امکان پذیر کرده است. مسافران تور کیش با پرواز کردن در آسمان بر فراز آب های خلیج فارس سفری به یاد ماندنی و پرهیجانی را تجربه خواهند کرد.

تور کیش پرواز با کایت



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پروازهای تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیشو صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور کیش لاک پشت های دریایی

در سواحل زیبا و بی نظیر خلیج فارس به دلیل امنیت و آرامشی که وجود دارد آبزیان متنوعی در آن اسکان گزیدند. از جمله لاک پشت های دریایی که می توانید گونه های خاصی از آن ها را در سواحل خلیج فارس مشاهده کنید. لاک پشت نوک دار و لاک پشت سبز دو نوع لاک پشتی هستند که در سواحل خلیج فارس زندگی می کنند. علاوه بر این در قسمت جنوبی و غربی جزیره کیش و همچنین در نزدیکی دماغه غربی لاک پشت های بسیار بزرگ و غول پیکری وجود دارد که به راحتی از بالای دیوارهای ساحلی قابل مشاهده هستند. یکی از جاذبه های جزیره زیبای کیشو صخره های ساحلی آن بویژه هنگام غروب آفتاب وفور لاک پشت های آن می باشد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

تور کیش لاک پشت های دیایی

مسافران تور کیش جالب است بدانند که لاک پشت ها اولین چرخه اکوسیستم دریایی را تشکیل می دهند و برای بقای نسل انسان لازم و ضروری است. در حقیقت این موجودات عهده دار توازن زیست محیطی هستند و نبود آن ها انسان را با فاجعه ای جبران ناپذیر روبرو می کند. لاک پشت ها به همراه کروکودیل ها و مارمولک ها مهره دارانی هستند که از 200 میلیون سال پیش پا به چرخه حیات گذاشتند و قدمت آن ها بیشتر از سایر خزندگان است. تنها خزندگانی که توانستند با زندگی در دریا سازش پیدا کنند مارهای دریایی و لاک پشت های دریایی هستند. اما با وجود این با خشکی همچنان در ارتباط هستند و برای تخم گذاری به سواحل شنی می روند و برای تنفس هم به سطح آب می آیند.

تور کیش لاک پشت های دریایی

از دیگر مواردی که شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد تغذیه لاک پشت ها است که از دعروس دریایی , اسفنج ها , لارو سخت پوستان و نرم تنان و گیاهان دریایی و... استفاده می کنند. انتشار جغرافیایی لاک پشت ها در آب های گرم و نیمه گرم استوایی به ویژه خلیج همیشه فارس و دریای عمان است و پراکنش جهانی دارند.  این موجودات در سواحل شنی تخم گذاری می کنند زیرا سواحل جنوب شرایطی نامناسب دارد و همین امر باعث محدود شدن محل تخم گذاری لاک پشت ها شده است. از مسافران تور کیش خواهشمند هستیم که برای بقای این لاک پشت ها از دست زدن به آن ها و شنا کردن در اطراف آن ها , تردد در زیستگاه آن ها , ریختن زباله در دریا , دست زدن یا برداشتن تخم لاک پشت ها , تعقیب کردن لاک پشت ها هنگام غواصی و... خودداری کنید. همچنین مسافران تور کیش هنگام قایقرانی خود مراقب لاک پشت هایی که برای تنفس به سطح آب آماده اند باشند.

تور کیش لاک پشت سبز خلیج فارس

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

آکواریوم کیش

کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از آکواریومکیش دیدن کنند. دریای آبی و نیلگون خلیج فارس دارای انواع گوناگون آبزیان و ماهی ها می باشد که به راحتی می توان آنها را در داخل آب های پاک و شفاف خلیج فارس مشاهده کرد. بهضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند. آکواریوم کیش داخل کانون هنر قرار دارد و شما می توانید از این آکواریوم دیدن کنید و گونه های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی که شاید تا کنون از نزدیک ندیده اید را ببینید و لذت ببرید.

آکواریوم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آکواریوم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

درباره کیش

تور کیش نقشه جزیره کیش

در اثر حرکات متوالی صفحات عظیم قاره ها حدود 200 میلیون سال پیش و فشاری که آن ها روی هم می آوردند چین خوردگی ها و کوه هایی را پدید آورده و باعث شد که شبه جزیره عربستان همراه با صفحه های قاره افریقا به سمت شمال حرکت کند. بعد از میلیون ها سال این شبه جزیره از افریقا جدا شد و به آسیا متصل گردید. فشار ناشی از حرکات صفحات از سمت جنوب غربی به کشورمان ایران وارد شد. این فشارها باعث چین خوردگی های بزرگی در این قسمت از فلات ایران گشت و رشته کوه های زاگرس را پدید آورد که از شمال غربی تا جنوب شرقی امتداد دارد. بیشترین ارتفاع رشته کوه های زاگرس را قله دنا در بویراحمد با 4409 متر ارتفاع دارد که در اثر پدیده کوه زایی پدید آمده است.ارتفاع رشته کوه های زاگرس از قله دنا به سمت خلیج فارس به تدریج کاهش یافته و در نهایت در اعماق آب های خلیج همیشه فارس به صورت چین خوردگی های کوچک پنهان شده است. جزیره کیش حدود 200 سال قبل و دیگر جزیره های تنگه هرمز در خلیج فارس سازه های رشته کوه های زاگرس و تاقدیس های این چین خوردگی ها می باشند. مسافان تور کیش لازم است بدانید که کیشبه منای تیر دان یا ترکش است زیرا وقتی در ارتفاعات اطراف آن قرار میگیرید مانند تیر به نظر می رسد. گفته می شود که نام قدیمی جزیره کیشکیان بوده. کیان از سلسه کیانیان گرفته شد زمانی که کیکاووس به فارس رفت و در سیراف فرود آمد.

تور کیش نقشه جزیره کیش

 

 

 

 

تور کیش آب و هوای کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب است و مسافران تور کیش در این فصل سرد می توانند با خیالی راحت به جزیره زیبای کیش سفر کنند آنگاه متوجه می شود که کشور عزیزمان واقعا شگفت انگیز است که در یک زمان قسمتی از کشور سرد و برفی و قسمت دیگر گرم و مرطوب است.دمای ساانه کیش به صورت میانگین 26.6 درجه سانتی گراد می باشد. آب و هوای جزیره کیشبیشتر تحت تاثیر توده های است که از سمت شمال غربی و جنوب کشور وارد می شوند. به طور کلی این جزیره خشک و کم باران است و بارندگی های آن بیشتر در ماه های زمستان آن هم به صورت رگباری می باشد. تابستان های جزیره کیش گرم و طولانی است و رطوبت بسیار بالایی دارد که گاهی به 100% هم میرسد و زمستان های آن نیز کوتاه و ملایم است و در زمستان دمای آن شاید به زیر 10 درجه هم نرسد. بنابراین مسافران تور کیش خوب است بدانند که بهترین زمان برای سفر به کیش فصل زمستان و از ماه دی تا فروردین می باشد. زیرا در این زمان هوای جزیره کیشبه قدری لطیف و دوست داشتنی است که اگر به آنجا بروید دوست دارید مدت طولانی در جزیره بمانید.

تور کیش آب و هوای کیش

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: درباره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

تور کیش هتل آرامش

هتل آرامش یکی از بهترین هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد. این هتل در یکی از بهترین نواحی توریستی و تفریحی و گردشگری واقع شده است. از ویژگی های هتل آرامش می توان به نزدیک بودن به بازارهای اصلی مثل بازار ونوس , زیتون , مرکز تجاری , مریم و... می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به دسترسی آن به مراکز تفریحی مثل بولینگ مریم , مرکز ورزش های دریایی , اسکله بزرگ تفریحی و... اشاره کرد. این عوامل باعث شده تا هتل آرامش از دیگر هتل های 3 ستاره متمایز شود. مسافران تور کیش که می خواهند در کمال آسودگی به تفریح و خرید خود برسند هتل آرامش کیش را تجربه نمایند.

تور کیش هتل آرامش

 

 

 

 

تور کیش هتل دیدنی ها

هتل دیدنی ها یکی از بهترین هتل های 3 ستاره کیش می باشد. این هتل متشکل از ویلاهای بسیار زیبا , لوکس و مدرن می باشد. ویلاهای هتل دیدنی ها در ساحل جزیره  زیبای کیش قرار دارند و همین امر باعث شده است که چشم انداز فوق العاده زیبایی از خلیج همیشه فارس را داشته باشد تا مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند از دیدن منظره زیبای ساحل خلیج فارس نهایت لذت را ببرند. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می توان به رستوران معروف آن یعنی رستوران دیدنی ها اشاره کرد که دارای محیطی آرام می باشد. مهمانان عزیز می توانند غذای مورد علاقه خود را به همراه شنیدن موسیقی زنده نوش جان کنند. این رستوران به دلیل داشتن منوی متنوع , غذاهای لذیذ و دل چسب و از همه مهمتر محیط آرام و زیبا و پخش موسیقی زنده باعث جلب مسافران و مهمانان دیگر هتل ها شده است. مسافران تور کیش اگر می خواهند سفری به یاد ماندنی به همراه میل کردن غذاهای لذیذ را تجربه کنند هتل دیدنی ها کیش و یا حداقل رستوران این هتل را از دست ندهند.

تور کیش هتل دیدنی ها

 

تور کیش هتل دیدنی ها

 

 

 

 

تور کیش هتل لوتوس


هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش است که به سبک قدیمی تزئین شده و
 در نزدیکی دانشگاه کیش در میدان امیر کبیر واقع شده است. این هتل بین المللی در سال 90 با 3 طبقه افتتاح شد. هتل لوتوس متشکل از 72 اتاق است که چهل اتاق ان بیشتر از 3 نفر ظرفیت دارد. این هتل توسط باغی به مساحت 1200 متر مربع احاطه شده است. مسافران تور کیش جالب است بدانند که نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 بازسازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , مینی بار , سرویس فرنگی , استقبال فرودگاهی , پارکینگ , لابی و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری خوبی را تجربه کنند و از خدمات آن بطور ر ایگان بهرمند شوند.

تور کیش هتل لوتوس

 

تور کیش رستوران هتل لوتوس

 

 

 

 

تور کیش هتل سان رایز

هتل سان رایز کیش یک هتل 3 ستاره است که متشکل از 4 طبقه می باشد و در هر طبقه هشت الی ده سوئیت 1 - 3 خوابه وجود دارد. این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی و دیدنی کیش واقع شده است و تنها پنج دقیقه با مراکز خرید و 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد. از جذابیت های هتل سان رایز کیش این است که اکثر اتاق های آن به سمت دریای نیلگون خلیج همیشه فارس است. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل از دیدن چشم انداز زیبای آن و تماشا کردن خلیج فارس هنگام طلوع آفتاب لذت ببرند و سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

تور کیش هتل سان رایز

از دیگر عواملی که زیبایی این هتل را دو چندان می کند رنگ بندی متنوع اتاق ها در طبقات مختلف است که بسیار جالب , جذاب و دلنشین است. هتل سان رایز روبروی بازار پردیس 2 و در نوار سیاحتی قرار دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , پارک کودکان , پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده , اینترنت در لابی و اتاق ها , کافی نت و... اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از این امکانات به طور رایگان بهره مند شوند.

تور کیش رستوران هتل سان رایز

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

رستوران های زیبای دبی

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

یکی از رستوران های جالب دبی المنتهی نام دارد که در یک ارتفاع 200 متری واقع شده است که منظره ای زیبا از دبی را مقابل چشما نشما نمایش می دهد و مسافران تور دبی که قصد رفتن به این رستوران را دارند میتوانند با آسانسور شیشه ای به آن دسترسی پیدا کنند.

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المنتهی هتل برج العرب

رستوران المنتهی نیز با یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می شود. از دیگر رستوران های جالب دبی رستوران المحاره به معنای صدف می باشد. مسافران تور دبی با یک زیر دریایی شبیه سازی شده می توانند وارد آن شوند. در این رستوران آکواریوم های بزرگی از جنس اکریلیک و با شیشه هایی به ضخامت 18cm وجود دارد.در این آکواریوم حدود 1 میلیون لیتر آب وجود دارد.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

رستوران المحاره جزو 10 رستوران برتر دنیا می باشد. این رستوران ها در هتل برج العرب قرار دارند. مسافران تور دبی جالب است بدانند که هتل برج العرب متشکل از 60 طبقه و ستون بندی های آن تا عمق 40 متری دریا می باشد. لازم به ذکر است که برج العرب از برج ایفل بلندتر است اما از برج ایمپایر استیت امریکا تنها 60 متر کوتاه تر است. تمام تجهیزات آن مانند پرده ها , سیستم تهویه , چراغ ها و... فقط با یک دکمه فعال می شوند.

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

 

تور دبی رستوران المحاره (صدف) هتل برج العرب

مسافران تور دبی بدانند که تمام کانال ها به دوربین مدار بسته متصل است و هر سوئیت دارای یک لپ تاپ , پرینتر و اسکنر مجزا می باشد و مسافران عزیز می توانند ببینند که چه کسی پشت در اتاقشان است.

 

تور دبی هتل برج العرب

 

تور دبی هتل برج العرب

 

 

 

بهترین رستوران های دبی

 

***************************************************

 

1.رستوران فرانسوی دبی (La petite Maison)

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

یکی از بهترین رستوران های دبی همین رستوران La Petite Maisonمی باشد که در میان مسافران تور دبی و حتی مردم دبی بسیار طرفدار دارد. این رستوران غذاهای خود را به سبک فرانسوی سرو می کند همین امر باعث جلب توجه گردشگران شده است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

جالب است بدانید که دفترچه رزرو این رستوران در اکثر مواقع پر است و این به خاطر غذاهای بی نظیر آن می باشد. آشپزخانه رستوران La petite Maison سبزیجات خود را مثل نخود فرنگی , ریحان , کیک پنیر , صدف , گوجه و... را از مواد تازه و فصلی تهیه می کند و برای مهمانان خود غذایی لذیذ با مواد غذایی تازه سرو می کند و این از دیگر ویژگی های خوب این رستوران است.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

قیمت های این رستوران از هزار درهم برای هر 2 نفر آغاز می شود. مسافران تور دبی غذاهای لذیذ فرانسوی این رستوران را از دست ندهند.

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

تور دبی رستوران فرانسوی لاپتیته میژن

 

 

 

2.رستوران ژاپنی دبی (Zuma)

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

از دیگر رستوران هی خوب دبی رستوران ژاپنی آن به نام Zuma می باشد. غذاهای این رستوران علاوه بر لذیذ بودن ظاهر زیبایی هم دارند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران ژاپنی جای مناسبی برای کسانی است از غذا خوردن نهایت لذت را می برند و به خود و غذایی که می خورند احترام می گذارند. رستوران ژاپنی Zuma در سال 2012 جزو صد رستوران برتر دنیا بود.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

این رستوران غذاهای خود را با طعمی بی نظیر و فوق العاده در ظروفی جالب و عجیب که باعث جلب توجه مهمانان هم می شود سرو می کند. آشپزخانه این رستوران در طبقه پایینی آن می باشد. مسافران تور دبی که غذاهای ژاپنی دوست دارند حتما به این رستوران سر بزنند.

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

تور دبی رستوران ژاپنی زوما

 

3.رستوران ترکیبی دبی (table 9 , Nick & Scott)

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

رستوران ترکیبی دبی از بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

 

تور دبی رستوران ترکیبی تیبل 9 , نیک و اسکات

 

4.رستوران ژاپنی دبی (Okku)

 تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

رستوران ژاپنی okku دبی از رستوران های خاص و الی شهر دبی است.شهری که دارای انواع مارک ها و برندهای معروف است باید هم چنین رستوران های خاص و مطرحی در جهان دشته باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

کسانی که این رستوران را ساختند و افتتاح کردند ریسک بزرگی کردند چون تصمیم گرفتند که در شهری به این گرمی در این رستوران برای مردم غذاهای ژاپنی مثل سوشی سرو کنند اما به دلیل بی نظیر بودن کار آشپزهای آن با شکست مواجه نشدند و رستوران آنها یعنی رستوران okku در زمره بهترین رستوران های دبی قرار گرفت. قیمت غذا در این رستوران از هفتصد درهم به بالا برای هر دو نفر می باشد.

تور دبی رستوران ژاپنی اوکوو

 

5.رستوران بریتانیایی دبی (Rhodes mezzanine)

تور دبی رستوران بریتانیایی


این رستوران دارای یک سرآشپز بریتانیایی می باشد به نام Gray rhodes . این سرآشپز بسیار به شهر دبی علاقه داشت و به صورت کاملا اتفاقی وسایل خود را جمع کرد و برای همیشه به شهر دبی سفر کرد و همانجا ماند.

 

تور دبی رستوران بریتانیایی

این رستوران علاوه بر اینکه ازبهترین رستوران های دبی می باشد از مجهزترین آنها هم می باشد. مسافران تور دبی جالب است بدانند که در این رستوران غذاهای لذیذ و کلاسیک بریتانیایی با رنگ و ظاهر و طعمی فرانسوی برای مهمانان عزیز سرو می شود.قیمت غذا در این رستوران بریتانیایی از 800 درهم به بالا برای هر دو نفر اغاز می شود.

 تور دبی رستوران بریتانیایی

 

6. رستوران فرانسوی Reflets par Pierre Gagnaire دبی

 تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

این رستوران فرانسوی از رستوران های بی نظیر دبی است که سرآشپز آن یعنی pierre Gagnaire بسیار علاقه مند به آشپزی می باشد. او با نبوغ خود غذاهای لذیذی را برای مهمانان سرو می کند به گونه ای که آنها را به مرز دیوانگی میکشاند.غذاهای این رستوران طعم بی نظیری دارد به گونه ای که شاید تا کنون مانند آن را نچشیده باشید.

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

فرش قرمز این رستوران و لوسترهای زیبا و نا متعارف آن باعث می شود که شما غذای خود را در محیطی زیبا و دلچسب نوش جان کنید. غذاهای این رستوران قیمتی از هزار درهم به بالا برای هر دو نفر دارد. مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قبل از اینکه جذب طعم غذاهای ان شوند جذب محیط زیبای آن خواهند شد.

تور دبی رستوران فرانسوی رفلتس پییر گاگنییر

 
7.رستوران ایتالیایی دبی (Robrto's )

 تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

این رستوران ایتالیایی ابتدا در قلب مراکز تجاری بین المللی شهر دبی توسط roberto تاسیس شد اما هم اکنون از بهترین رستوران های دبی و مطرح ترین نام ها در صنعت آشپزی می باشد.

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

roberto ابتدا در رستوران BICE مشغول به آشپزی بوده که بهترین غذاهای ایتالیایی در آن سرو می شد. مسافران تور دبی که علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستند حتما به این رستوران که قیمت های آن از 600 درهم برای هر دو نفر آغاز می شود سر بزنند.

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 

تور دبی رستوران ایتالیایی روبرتو

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 536
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

برج شبیه هلال ماه در دبی

تور دبی برج شبیه هلال ماه

برجی که شبیه هلال ماه است جدیدا در دبی ساخته شده است. ساخت اینگونه برج ها و هتل ها و... باعث شهرت جهانی دبی شده است. این برج فوق العاده زیبا و منحصر به فرد بار دیگر باعث جلب توجه گردشگران شده است. این برج در شب زیر نور مهتاب زیبایی خود را به طور شگفت انگیزی به رخ می کشد.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

به مسافران تور دبی پیشنهاد می کنیم که دیدن از این برج خارق العاده را از دست ندهند زیرا یکی از زیباترین و جالب ترین برج های دنیا می باشد که در دبی ساخته شده است.

تور دبی برج شبیه هلال ماه

 

 

 

 

پارک واندرلند دبی

 تور دبی پارک واندرلند

یکی از جاذبه های گردشگری دبی پارک واندرلند می باشد. این پارک به سه منطقه مجزا تقسیم شده است: پارک تفریحی , منطقه غواصی فوجی فیلم و قسمت سوم آن خیابان می باشد. این پارک نزدیک روستای البوم و کریک پارک می باشد که یک منطقه توریستی و نزدیک القرهود می باشد.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

پارک آبی و منطقه غواصی هر روزاز ساعت 10 صبح الی 7 بعدازظهر و پارک تفریحی از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آماده خدمت گذاری به گردشگران و مسافران تور دبی می باشد. لازم به ذکر است که روزهای چهارشنبه مخصوص بانوان است.

 

تور دبی پارک واندرلند

 

 

 

 

پارک آبی وادی وحشت دبی

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

پارک آبی وادی وحشت دبی بیشتر از 23 نوع وسیله ورزشی و تفریحی دارد که اکثر آن ها به صورت پیوسته و در امتداد هم هستند. مسافران تور دبی که علاقه مند به تفریح های آبی هستند با رفتن به این پارک می توانند با وسیله هایی که در امتداد هم هستند به طور پیوسته مدتی را بر روی آب حرکت کنند و نهایت لذت را ببرند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

این پارک بین برج العرب و هتل ساحلی جمیرا واقع شده است که 5 هکتار وسعت دارد. پر هیجان ترین وسیله ی این پارک یکی از سرسره ای آبی آن می باشد که بلندترین سرسره آبی دنیا است که مسافران تور دبی هیجان و وحشت واقعی را در این سرسره آبی می توانند تجربه کنند. از دیگر وسایل پارک آبی وادی وحشت میتوان به 8 سرسره آبی انفجاری و منطقه موج سواری آن اشاره کرد.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

گردشگرانی که علاقه مند به سرعت و هیجان هستند می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بر روی سرسره سرعت این پارک حالت بی وزنی را تجربه کنند بدون اینکه کمترین آسیبی را ببینند. این سرسره بلندترین و پرسرعت ترین سرسره دنیا بعد از سرسره آبی امریکای شمالی می باشد که سی و سه متر ارتفاع دارد و یک سقوط دل چسب , جذاب و در عین حال نفس گیر را برای هیجان دوستان به همراه یک آبشار به عمق وادی را فراهم میکند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

مسافران تور دبی خوب است بدانند که این پارک برنده جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی نیز شده است چون طراحی این پارک بر اساس افسانه سند باد صورت گرفته است.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

اگر اندکی به جزئیات آن توجه کنید متوجه می شوید که اجزای آن مانند شخصیت های کارتنی خلق شده اند که برای کمک به ساختار موضوع می باشند.

تور دبی پارک آبی وادی وحشت

 

 

 

 

بزرگترین پل قوسی دنیا دردبی

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

دبی از لحاظ معماری و عمران به یکی ازشاهکارهای دنیا تبدیل شده است و روز به روز طرح های جدیدتر و جالب تری را برای ساخت و ساز در دست میگیرد. در دبی عجیب ترین و جالب ترین برج ها و هتل ها , زیباترین و شگف انگیز ترین ساختمان ها ساخته میشود و این ها باعث جلب توجه توریست ها می گردد. ورود توریست به هر کشور یا شهری به اقتصاد آن کشور کمک می کند و یکی از دلایل خوب بودن اقتصاد دبی ورود همین توریست ها به آنجا می باشد.

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی که در سال 2008 آغاز به ساخت آن شد از دیگر عجایب دبی است. این پل یک مایل طول و 670 فوت ارتفاع دارد. علاوه بر این روی این پل قوسی 12 لاین برای عبور وسایل نقلیه وجود دارد و در وسط آن نیز یک ایستگاه مترو هم واقع شده است.مسافران تور دبی هرگز دیدن این پل قوسی عجیب و در عین حال زیبا و جالب را از دست ندهید.

 

تور دبی بزرگترین پل قوسی دنیا در دبی

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 1028
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تور کشتی کروز دبی

تور کشتی کروز دبی

 

کشتی کروز دبی یک کشتی مسافر بری و تفریحی می باشد که گنجایش آن 5600 نفر است. این کشتی هم چنین زمین های بازی زیادی مثل زمین بسکتبال , والیبال , بدمینتون و سالن نمایش آکروباتیک , سالن تئاتر و موسیقی و... را دارا می باشد. شما مسافران عزیز می توانید در این تور آرامش محض را با خوردن شام روی کشتی و شنیدن صدای آب احساس کنید و از آن لذت ببرید. تور کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین تورهای تفریحی دبی در میان خانواده های ایرانی می باشد.

 

 

 

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

تور اتوبوس دریایی دبی

 

 

اتوبوس دریایی دبی یک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبی می شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

 

 

 

تور بالن سواری دبی

 

 

net valon savari dubai

 

از داخل بالن  كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. در تور بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: تورهای تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

آب و هوای دبی

 

The weather in Dubai

آب و هوای دبیبه صورت گرمسيری می باشد ، فصل تابستان بسیار داغ و مرطوب و فصل زمستان دبی ملايم می باشد. در کشور امارات متحده عربی بارندگی بسیار نادر می باشد و بیشتر در ماه های زمستان بارندگی وجود دارد. درفصل  زمستان بیشتر طوفان شن وجود دارد و  میانگین دمای هوا در فصل تابستان 33 درجه سانتی گراد  و در فصل زمستان 17 درجه سانتی گراد می باشد  .

 

 

 

در دبی چه غذایی و کجا غذا بخوریم

 

تور دبی منطقه شاورما

 

تور دبی منطقه شاورما

در دبی پیدا کردن غذاهای خاصی که بتوانند نماینده این شهر مدرن باشند کار سختی است. غذاهای که در دبی معروف هستند به فراوانی در لبنان و ایران یافت می شود. اما اگر مایل باشید که غذایی حاضری و سریع میل کنید می توانید به مکان هایی به نام (Shawarma) بروید. دراین مکان ها گوشت گوسفند یا مرغ به صورت کبابی و طعم دار شده در نان های پیتا (نان گرد) به شکل ورقه ورقه شده چیده شده است که شما مسافران تور دبی می توانید آن را با سس نوش جان کنید و لذت ببرید.

تور دبی منطقه شاورما

 

 

تور دبی منطقه شاورما

خوب است بدانید که غذاهای بین المللی هم در اینجا به نحو خوبی سرو می شود. در دبی برای هر ذائقه و سلیقه ای رستوران های فراوانی وجود دارد.مثلا رستوران های بین المللی به فروانی در هتل های 5 ستاره این شهر وجود دارند. سرویس دهی این رستوران ها بسیار عالی و بی نظیر است و منوی آن ها متشکل از غذاهای معروف و پرطرفدار بین المللی است که اکثرا مورد انتخاب مهمانان قرار می گیرد.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

مسافران تور دبی که علاقه مند به فست فود هستند خوب است بدانند که فست فودهایی که به سبک غربی تهیه و سرو می شوند در دبی به وفور پیدا می شود. علاقه مندان به غذاهای خانگی می توانند به رستوران های زنجیره ای دبی مانند مک دونالد , کی اف سی (KFC) , کینگ برگر (Burger king) و... مراجه کنند.

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

 

تور دبی رستوران کینگ برگر

 

تور دبی رستوران کی اف سی

 

 

 

تور دبی رستوران کی اف سی

رستوران های محلی امارت نوشیدنی های الکلی سرو نمیکنند اما با وجود این مورد پند توریست ها می باشند. در این رستوران ها یا غذاخوری های معمولی بهترین و لذیذترین غذاهای خاورمیانه سرو می شود که دارای قیمت رقابتی نیز می باشند. هوای دبی به گونه ای است که میل کردن غذا در هوای آزاد و محیطی باز می تواند بسیار دلچسب باشد.

تور دبی کافی شاپ مادلین

روزهای دبی اکثرا آفتابی و شب های آن بسیار زیبا می باشد , آسمان صاف است و به راحتی می توان ستاره ها را مشاهده کرد. رستوران های بین المللی , محلی و لوکس به وفور در منطقه خلیج رود دبی یافت می شود. شب نشینی های دبی در طرف دیگر هتل ها صورت می گیرد به همین دلیل رستوران هایی که دارای سطح متوسطی می باشند در این مناطق می توانند تا ساعات بیشتری از نیمه شب باز بمانند و از مهمانان خود پذیرایی نمایند. مسافران تور دبی خوب است بدانند که کافی شاپ های ارزان این شهر نیز بعد از غروب آفتاب محیطی کاملا رومانتیک , زیبا و دلچسب با هوایی دلنشین را برای خوردن غذا و نوشیدنی ایجاد می کنند.

تور دبی کافی شاپ یخی

 

 

 

درهم دبی

تور دبی پول رایج دبی (درهم)

نرخ درهم مانند نرخ دلار و یورو و... درحال نوسان است و نمی توان برای آن قیمت ثابتی در نظر گرفت.اما طبق آخرین اطلاعات بدست آمده قیمت درهم دبی در بازا تهران (اسکناس) افزایش قیمت داشته است. یعنی هر یک درهم در بازار تهران (اسکناس) 9030 ریال می باشد. یک درهم دبی در حال حاضر برابر است با 3/67 دلار امریکا می باشد. مسافران تور دبی می توانند درهم مورد نیاز خود را از بانک مرکزی و پارسیان( 1 درهم = 7301 ریال) , بانک ملی (1 درهم = 7334 ریال) , بانک ملت و سپه (1 درهم = 7338 ریال) نیز تهیه نمایند.

تور دبی پول رایج امریکا (دلار)

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: درباره دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل گاردینا کیش

hotel gardina kish

هتل گاردینا کیش هتلی خوب و تمییز و مرتب می باشد . امکانات هتل شامل : ترانسفر فرودگاهی , سرویس رایگان بازار , بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان , بازدید از کلبه هور و آکواریوم طبیعی  , بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان , بازدید از کشتی یونانی و غروب بی نظیر کیش , اینترنت و ایرلس رایگان. خدمات دیگر هتل گاردینا کیش : 30 درصد تخفیف اتومبیل با راننده و بدون راننده، 50 درصد تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 30 درصد تخفیف غواصی بانوان،30 درصد تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،30 درصد تخفیف کرایه دوچرخه، 35 درصد تخفیف کافی شاپ گاردنیا،20 درصد تخفیف رستوران گاردنیا نهار و شام، 40 درصد تخفیف شام هتل داریوش با موزیک.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردینا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

اسکوترهای زیر دریایی کیش

 

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

اسکوترهای زیر دریایی کیش یکی از وسایل تفریحی جدیدی است که در سال 90 در جزیره کیش ساخته وراه اندازی شد. این اسکوترها بسیار هیجان انگیز هستند چون شما می توانید با استفاده از این دستگاه , غواصی در اعماق دریا را تجربه کنید. مسافران تور کیش که علاقه مند به غواصی هستند خوب است بدانند که می توانند با استفاده از این اسکوترها بدون نیاز به مهارت های غواصی , شنا و حتی گواهینامه های لازمه به اعماق دریا بروند و نهایت لذت را ببرند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. اما بایستی حوله , مایو و دمپایی با خود به همراه داشته باشند. مسافران تور کیش قطعا با این اسکوترهای زیر دریایی احساسی فراموش نشدنی و باور نکردنی را تجربه خواهند کرد. این کلوپ اسکوترهای زیر دریایی یا غواصی در کنار کافی شاپ آنا , پشت هتل شایان در میدان ساحل واقع شده است.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

به اطلاع مسافران تور کیش علاقه مند به غواصی می رسانیم که اگر قصد دارند به صورت گروهی یعنی بیش از 10 نفر به این کلوپ بروند 25% تخفیف و اگر بیشتر از چهار نفر باشند 20% تخفیف شامل آن ها میگردد. دانشجویان عزیز مطلع باشند که با کارت دانشجویی خود می توانند از تخفیف 20 درصدی کلوپ اسکوترهای زیر دریایی بهره ببرند. مسافران تور کیش می توانند 1:30 الی 2 ساعت از این اسکوترها استفاده کنند که هزینه آن برای یک تور نزدیک 200 هزار تومان یا کمتر می باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه برای افراد زیر 12 سال با قدی کمتر از 150 سانتی متر ممنوع می باشد. مسافران گرامی تور کیش اگر مبتلا به بیماری های سرع , فشار خون بالا , ناراحتی های قلبی و تنفسی هستند یا کمتر از 3 ماه است که عمل جراحی انجام داده اند ,استفاده از اسکوترهای غواصی برای آنها نیز ممنوع می باشد.

تور کیش اسکوترهای غواصی یا زیر دریایی

 

 

 

 

 

بولینگ در کیش

 

 

 

تور کیش بولینگ

 

بولینگ از ورزش های جذابی است که اولین بار در مصر باستان ابداع شد و در این ورزش شما باید توپی را روی زمین بغلتانید تا به چند میله برخورد کند. شاید برای مسافران تور کیش جالب باشد که بدانند بولینگ ابتدا (5200 سال قبل از میلاد مسیح) به عنوان یک بازی در مصر باستان مطرح شد.

 

تور کیش بولینگ

 

در آن زمان به جای توپ بولینگ از یک سنگ گرد استفاده می شده که باید آن را به صورت چرخشی پرتاب می کردند به طوری که از میان 3 قطعه  سنگ مرمر عبور کند و به 9 سنگ گنبدی شکل که حکم پین امروز را داشت برخورد کند. در دانمارک این بازی با یک توپ گرد سنگی انجام می گرفت که به سمت هدف های سنگی از فاصله 20 متری پرتاب میشد.

 

تور کیش بولینگ

جدیدترین و مدرن ترین و مجهزترین سالن بولینگ ایران در جزیره کیش و مجموعه ورزشی مریم واقع شده است. مسافران تور کیش که بولینگ علاقه مند هستند سالن بولینگ مریم را از دست ندهند. این سالن متشکل از شانزده لاین(خط) بولینگ دیجیتالی و مجهز به نور پردازی می باشد.

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

 

 

تور کیش بولینگ مجموعه ورزشی مریم

 

در طبقه اول مجموعه ورزشی مریم سالن بیلیارد وجود دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای از جزیره زیبای کیش می باشد. در این مکان دو سالن خانوادگی جدا نیز وجود دارد که متشکل از 16 میز بازی شامل 5 اسنوکر , 10 ایت بال و 1 پیرامید می باشد.

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

 

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش و تفریح در کنار هم هستند حتما به مجموعه ورزشی مریم و سالن بیلیارد آن سر بزنند قطعا متضرر نمی شوند و لحظات خوشی را سپری خواهند کرد. این مجموعه ورزشی آماده خدمت گذاری به مهمانان و مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 

تور کیش بیلیارد مجموعه ورزشی مریم

 

 

 

 

 

پیست کارتینگ کیش

 

 

 

تور کیش پیست کارتینگ

 

پیست کارتینگ کیش یکی از تفریحان مهیج و مفرح این جزیره است که پایه یک اتومبیل رانی در سطح حرفه ای می باشد. مسافران تور کیش که علاقه مند به ورزش های هیجانی و اتومبیل رانی هستند حتما به این پیست بروند تا هیجانات خود را تخلیه نمایند. پیست کارتینگ کیش علاوه بر این که  اولین پیست کارتینگ ساخته شده در ایران است بزرگترین پیست کارتینگ در سراسر خاورمیانه نیز می باشد.

 

تور کیش پیست کارتینگ

 

این پیست دارای 8000 متر طول و 700 متر عرض می باشد. پیست کارتینگ کیش میان مردم جزیره , گردشگران و مسافران تور کیش بسیار پرطرفدار است به طوری که می توان گفت پرطرفدارترین مرکز تفریحی در تمام جزیره می باشد. این مجموعه موتورهای ATV (موتورهای 4چرخ) و ماشین های کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. علاوه بر همه این موارد دوره های مسابقات کشوری در پیست کارتینگ کیش برگزار می گردد. مسافران تور کیش که موتور سواری و اتومبیل رانی را دوست دارند به پیست کارتینگ جزیره زیبای کیش سر بزنند.

 

تور کیش پیست کارتینگ

 

 

 

کلوپ غواصی و دریایی کیش

 

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

در مراکز تفریحی کیش و باشگاه های آن آموزش های متفاوتی چون اسکی روی آب , گشت تفریحی در اطراف جزیره کیش , غواصی , جت اسکی , آکواریوم شناور , گشت با قایق های تندرو , شاتل سواری , ماهیگیری تفریحی , قایق سواری با قایق های پدالی , تور جزیره های اطراف و... ارائه داده می شود. این مجموعه های ورزشی و تفریحی کار خود را از ساعت 9 صبح آغاز می کنند و اکثرا تازمان غروب آفتاب آماده پذیرش گردشگران عزیز می باشند. برای حفظ امنیت و رفاه گردشگران یک فروند شناور جست و جوگر و نجات غریق به صورت 24 ساعته و رایگان در اطراف و حاشیه جزیره برای ارائه خدمات خود حضور دارند. علاوه بر این امور دریایی وظیفه دارد تمامی فعالیت های کلوپ های غواصی و دریایی کیش را کنترل نماید.

تور کیش کلوپ غواصی و دریایی

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مکان های تفریحی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1393 | نظرات ()